10 Nisan 2009 Cuma

Dijital Şiir Üretim Aracı

İslami style bir araç buldum böyle. Diyor ki:
Aşağıdaki formu doldurun, sizi ve sevgilinizi, Bedri Rahmi Eyüboğlu'nun şiirinden esinlenerek hazırlanan bir esere yerleştirelim.


Ben Anıl'a yazdığım bir şiirle örnekliyorum, siz kendi şiirinizi yazarsınız artık.

Anıl için...

Seni düşünürken Anıl, uykusuz gecelerde 15 yıldır seni düşünürken,

Bir tavuk gelir yüreğimin ucuna konar. Bir sümbül açılır ansızın,

Bir marul sinsi sinsi kanar kalbimin üzerinde,

Seni düşünürken Anıl, bir baobab ağacı tepeden tırnağa donanır. Deliler gibi dönmeye başlar,

Döndükçe, sarı saçların dalgalanır.

Çekirdeği henüz süt bağlamış bir üzüm kesilir ağzımda,

Dokundukça yanar kahverengi gözlerin.

Seni düşünürken bir ahtapot geçer okyanuslardan, 'bu ne olm?' der dudakların,

Seni düşünürken, sarı kirpiklerini...

Seni düşünürken, 'AHAHAHAHAHAHAHAHA OLM BÖYLE BİŞEY YOK LAN!!!11' der dudaklarım...

3 yorum:

  1. Viral Efendi'de görmüştüm ben de :)

    YanıtlaSil
  2. al o zaman... alll alll alll.... bu babam için! bu annem için!!!

    bu da Serkan için...

    Seni düşünürken Serkan, uykusuz gecelerde çok fazla yıldır seni düşünürken,

    Bir hindi gelir yüreğimin ucuna konar. Bir rahmatullah fesleğeni açılır ansızın,

    Bir karnıyarık sinsi sinsi kanar kalbimin üzerinde,

    Seni düşünürken Serkan, bir odun ağacı tepeden tırnağa donanır. Deliler gibi dönmeye başlar,

    Döndükçe, prekazi saçların dalgalanır.

    Çekirdeği henüz süt bağlamış bir turşu kesilir ağzımda,

    Dokundukça yanar jetski gözlerin.

    Seni düşünürken bir Kaptan Sparrow geçer okyanuslardan, 'muğagoym' der dudakların,

    Seni düşünürken, suchi co. kirpiklerini...

    Seni düşünürken, 'harddisk kızıl bellek' der dudaklarım...

    YanıtlaSil